איך ליצור לוק שיק מדליק לבית הספר

איך ליצור לוק שיק מדליק לבית הספר

הראשון לספטמבר כבר ממש מעבר לפינה, וההכנות לבית הספר עולות הילוך. הורים וילדים רבים נוהרים לחנויות כדי להספיק לקנות את כל הציוד בזמן לתאריך המיוחל - ספרי לימוד, קלמרים, כלי כתיבה, ילקוט חדש, וכבר מתחילים לחשוב כיצד להלביש את הילדים בצורה שתבטא את האישיות שלהם, תחסוך זמן התארגנות בבוקר, וגם תתאים למסגרת הבית ספרית ולקוד הלבוש שלה. 

חולצת בית הספר לא תעצור את ילדיכם מלהיראות במיטבם

אז נכון שאנחנו לא אירופה או יפן ואין אצלנו מדי בית ספר מתוקתקים ומפונפנים מכף רגל ועד ראש, אבל בבתי ספר רבים בארץ עדיין ניתן למצוא חולצת תלבושת אחידה הנושאת את סמל בית הספר. למרות שהיא נועדה ליישר קו בין כל התלמידים ולכאורה לתת מעט מאוד פתח לביטוי אישי –  אפשר בכל זאת להיות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסה.

נוחות היא שם המשחק

 הדבר המשמעותי ביותר עבור הילדים שלכם כשזה מגיע ללבוש והנעלה, הוא עניין הנוחות. הילדים שלכם רוצים ללבוש בגדים שהם יוכלו לנוע בהם בחופשיות - לרוץ בחצר בית הספר, לשחק עם החברים, להשתתף בשיעורי הספורט, ולעשות כל מה שעולה על דעתם מבלי להרגיש כלואים בבגד שלגופם, במיוחד אם מדובר בילדים צעירים יותר שהם יותר פעלתניים מטבעם. 

כדי לייצר לוק בית ספרי שיק ומדליק אפשר להשתמש במגוון פרטי לבוש ואביזרים שיגרמו לכל השכבה לרצות גם. לבנים אפשר להוסיף חולצת פולו או טישרט מגניבה בשילוב מכנסיים בהתאם לעונה - ספורטיבי או ג'ינס, מה גם שבתחילת הלימודים מזג האוויר הוא עוד שמשי אז תוכלו להלביש את הילד שלכם ליום הראשון של בית הספר עם סט או חליפת קיץ נחמדה. אצל הבנות אפשר להתפרע קצת יותר, כאשר הקו המנחה, מטרת העל היא נוחות מקסימלית. כך למשל ניתן לשלב טייץ לילדות, עם שמלות קיץ קלילות ונעימות או עם חולצות מנצנצות, וכמובן אוברולים מהממים שיגרמו לנסיכות שלכם להרגיש במקסימום שלהן. 

תמיד יש מה ללבוש והאפשרויות הן אינסופיות

שנת הלימודים מתרחשת בין הסתיו לתחילת הקיץ, כך שמרבית השנה הילדים שלכם ילבשו שכבות, וזו הזדמנות מצוינת עבורם להוציא את הסטייל האישי שלהם החוצה. אז כשהימים יתחילו להתקצר ולהתקרר תוכלו להלביש את הבנים שלכם עם סווטשירט  מעל חולצת בית הספר, ולבנות לשים שמלה עם מעיל או ז'קט אופנתי, צעיף וגרביון. להשלמת הלוק תוכלו להוסיף מגוון אקססוריז שיגרמו לילדים שלכם להרגיש ייחודיים, כמו למשל כובעים, שלייקס, תיק קטן לארוחת העשר לבנים, ולבנות אפשר להוסיף קשת יפה לשיער, שרשרת, או גרביים עם דוגמה מגניבה ליצירת לוק מתוחכם.

אחת הסיטואציות שכל ילד מכיר מקרוב היא העמידה הממושכת מול הארון השופע בבגדים בכל בוקר לפני הלימודים, בטענה שאין מה ללבוש. אז כדי להפוך את פעולת ההתארגנות בבוקר לחוויה מהנה - אתם יכולים לעשות לילד שלכם בוק (פיזי או דיגיטלי - לשיקולכם) עם הלוקים האהובים עליו ביותר, ובכל פעם שהוא אומר שאין לו מה ללבוש לבית הספר, הוא תמיד יוכלו לדפדף בהנאה בתמונות לבחור את הלוק היומי, בהתבסס על התמונה או ליצור שילובים חדשים ויצירתיים שיגרמו לכל השכבה לרצות להתחקות אחריו.

בחזרה לבלוג