בייבי סטפס - איך בוחרים נעלי צעד ראשון?

בייבי סטפס - איך בוחרים נעלי צעד ראשון?

בייבי סטפס - איך בוחרים נעלי צעד ראשון?

אחד הרגעים הכי מרגשים בחיים הוא לראות את הקטנטנים שלנו עומדים על רגליהם בפעם הראשונה ומתחילים לעשות את צעדיהם הראשונים בעולם, לחקור את הטוב שיש לו להציע, צעד אחד בכל פעם. ועכשיו כשהגוזלים הקטנים מהלכים בינינו, תרתי משמע, הם זקוקים לנעליים שייקחו אותם לאן שרק ירצו, תוך כדי שהן שומרות על כפות רגליהם הקטנות והעדינות. 

 מתי שמים נעלי צעד ראשון

בחירת הנעליים לבייביז שלכם היא משימה מאתגרת לכל הדעות כיוון שבכל רגע נתון הם וגם כפות הרגליים שלהם גדלים, משתנים. אך כאשר הקטנצ'יקים שלכם מניחים רגל אחת לפני השנייה בפעם הראשונה מבלי ליפול, זה הרגע המתאים, המדויק, הנכון ביותר לקנות להם זוג נעלי צעד ראשון שילווה אותם צעד-צעד במסע, יעזור להם לשמור על היציבה, לגבש ביטחון ולצבור פרקטיקה בפעולת ההליכה, ולהיראות מדהים בעודם עושים זאת. 

שימו את עצמכם בנעליים שלהם

הגוזלים שלכם זקוקים לנעל איכותית שתעטוף אותם בהגנה, רכות וסטייל, ותתאים להם בצורה המדויקת ביותר - כי כשם שכל תינוק הוא יחיד ומיוחד, כך גם כף רגלו שונה משל תינוקות אחרים, גם אם לא ניתן להבחין בכך למראית עין. לצד מבנה הרגל של הקטנטן או הקטנטונת שלכם והטעם האישי, יש עוד כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כשהולכים לקדס להתחדש בזוג נעלי צעד ראשון מתוקות, אופנתיות ואיכותיות:

 

  • הסוליה - עליכם לבחור נעל עם סוליה שטוחה וגמישה ככל האפשר כדי לאפשר לבייבי חופש תנועה ככל שניתן. 

  • משקל הנעל - חשוב שהנעל שאתם בוחרים לבייבי תהיה קלה ולא תכביד עליו או עליה בצעדיהם הראשונים בעולם.

  • איך הנעל מונחת על הרגל - כשבוחרים נעל ראשונה, אתם צריכים שהיא תתאים לרגל של הבייבי שלכם כמו כפפה.

 א. תעדיפו לבחור בנעל שיושבת בצורה הדוקה, צמודה ולא רפויה על הרגל, נעל עם סקוץ' שמאפשר לכם להדק אותה בעצמכם, כדי למנוע מעידות מיותרות. 

ב. יחד עם זאת, יש הבדל בין צמוד ללוחץ - נעל שלוחצת על הרגל היא קטנה מדי, לא מתאימה. שימו לב שאתם רוכשים נעל שלא פוצעת או מכאיבה לכף רגלו של הבייבי.

 ג. חפשו נעל שיושבת בצורה מדויקת אך היא מרווחת מעט במבנה שלה, כדי שיהיה לרגל מספיק מקום לגדול.

 ריפוד - חפשו נעל עם ריפוד פנימי באזור הקרסוליים כדי לאפשר תמיכה, הגנה ורכות מקסימלית לכף הרגל.

מבחר נעלי צעד ראשון איכותיות ומתוקות

כשהבייביז לומדים ללכת, הם צריכים תמיכה, רכות והגנה מקסימלית לכפות רגליהם הקטנות. לשם כך הם זקוקים לנעל איכותית, עם סוליה רכה וגמישה, מרופדת היטב, שמשאירה מקום וחופש לרגל לגדול ומקדמת לא רק את פעולת ההליכה שלהם אלא גם את חוש הסטייל. אז במילים אחרות -  הם צריכים נעלי צעד ראשון של קדס, שמגיעות במנעד רחב של צבעים וסגנונות שיענו על טעמכם האישי וישמרו על הקטנטנים שלכם כשהם מתחילים לחקור את הסביבה ברגל. 

בחזרה לבלוג