הקור לא מפריע, לא חודר - פיג'מות חורף חדשות בקדס

הקור לא מפריע, לא חודר - פיג'מות חורף חדשות בקדס

העונה הקרה מאופיינת בתחושת ביתיות, ביחד. אם בקיץ אנחנו רק מחפשים לצאת החוצה לחקור את העולם, בחורף קורה התהליך ההפוך - שבים הביתה, למרחב המוכר והאהוב, בו אפשר להישמר מהגשמים, הרוחות והקור שלא מרפה. כך שמלבד לצאת לבית הספר או החוג, את מרבית שעות הפנאי שלהם, הקטנטנים מבלים בין כותלי הבית - מול הטלוויזיה, המחשב או ארגז הצעצועים. אז נכון שלא צריך להתלבט מול הארון מה ללבוש, אך גם בבית הם רוצים להיראות במיטבם - והם בהחלט יכולים עם פיג'מה רכה, נעימה ושיקית.

 כבר לא רק לשינה

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד הפיג'מה עשתה את המעבר ממחלקת השינה לעולמות הסטייל והשיק, וזהו חלק ממגמה גדולה יותר שהולכת ומתפתחת בעולם האופנה - טשטוש הגבולות בין הפשוט והיוקרתי, בין קז'ואל למהודר, כך שהפיג'מה הפכה מפונקציונלית לאינטגרלית בכל מלתחה, ליצירת לוק בלתי מתאמץ ונוח במיוחד שלא דורש יותר מידי מחשבה.  

עוד אלמנט שסייע בביסוס הפיג'מה כפריט אופנה לכל דבר ועניין, הוא השינוי במעמד המרחב הביתי: הוא הפך למקום בו הכל קורה - העבודה, הפנאי, הלימודים, ועם זאת עלה הצורך להרגיש ולהיראות מדהים גם כשעושים את הפעולות הפשוטות ביותר, על אחת כמה וכמה בחורף, שהמוטיבציה להתעטף בבגד בית איכותי, מחמם ונעים עולה בעקבות הטמפרטורה שצונחת. 

הדבר נכון במיוחד כשמדובר בילדים - שמתחילים לטפח את הטעם האישי ולבחור את הבגדים בעצמם, להשתמש בלבוש כדי לבטא את האישיות ותחומי העניין שלהם. כך שגם בעודם בבית הם לעיתים רבות ירצו ללבוש את החולצה עם הדמות מהסדרה האהובה, או הצבע המועדף ביותר, ועם קולקציית הפיג'מות החדשה של קדסהקטנטנים והקטנטנות שלכם ימצאו את מבוקשם ועוד הרבה יותר.

להתעטף ברכות ואיכות

החורף זאת עונת הקרמבו, השוקו החם, התרדמת של עולם הטבע והחי והשכבות - מתעטפים בשכבות כדי להתחמם, לעיתים גם בתוך הבית, במיוחד הילדים, שרגישים יותר לתנאי מזג האוויר. אך שכבות רבות יכולות לסרבל את העניינים., להוסיף משקל ולהקשות על ביצוע הפעולות שמשמחות את ילדיכם. עם הפיג'מות מהקולקציה החדשה הילדים יוכלו להנות מרכות, חופש תנועה, והגנה מפני הקור - בזכות הרכב חומרים מנצח, שהופך אותן לעמידות ואיכותיות במיוחד, גם לאחר כביסות רבות.

מבחר פיג'מות איכותיות ומדליקות

בחורף הזה שמים סוף ללבטים אל מול ארון הבגדים, כי גם כשמבלים את היום בבית, מחפשים כיצד להלביש את הילדים בצורה שמתאימה לעונה אך בו בעת עונה על העדפתם האישית. אך הפיג'מות שלנו פותרות את הסוגייה, מצילות את המצב, מציגות את עמק השווה בין הפרקטי לשיקי, הופכות את העונה הקרה לחמה במיוחד. הן מחליפות את גווני האפור המזוהים עם החורף בצבעים שעושים שמח בלב, ומתהדרות בדמויות שהילדים הכי אוהבים - כמו למשל בובספוג, זהבית ופזית או הכלבלבים המתוקים ממפרץ ההרפתקאות – ואותן הם יוכלו ללבוש לאורך כל החורף, וגם בחורפים שיבואו אחריו. 

בחזרה לבלוג