טרנד הסניקרס לנשים כאן כדי להישאר

טרנד הסניקרס לנשים כאן כדי להישאר

במשך עשורים רבים נשים נעלו סניקרס, אך הן שימשו אותן בעיקר בתחומי הספורט והכושר, בשלל אימונים ופעילויות כדוגמת: ריצה, הליכה, כדורסל, אגרוף, טניס ועוד. בתקופה האחרונה נראה כי הסניקרס עשו את דרכן ישר ללב המיינסטרים, והפכו לפריט חובה בכל מלתחה, לכוכב עולה בגזרת ההנעלה לנשים, לטרנד של ממש. אז מהו סוד הקסם של הסניקרס? 

 הן ורסטיליות, הולכות עם הכל

אם בעבר הלא ממש רחוק נשים הרגישו שהן צריכות שיהיו להן זוגות נעליים ספציפיות לכל לוק, כי לכל סגנון לבוש יש את המוסכמות שלו, ובהתאם לכך את הנעליים הייעודיות לו. ואז נעלי הסניקרס לנשים פרצו לתודעה ושינו את הכללים, בכך שהפכו לפריט אופנתי לכל דבר ועניין והשתלבו בטבעיות עם כל סטייל אפשרי. ככה שזה לא משנה כיצד תבחרו להתלבש ברגע נתון, בין אם זה אלגנטי, פאנק, או יום-יומי - הסניקרס שלנו יחמיאו, ישדרגו, יעצימו כל שמלת ערב, ג'ינס מחוספס, או חצאית מתנפנפת ויספקו לכן מראה מתוחכם, שיקי ולא מתפשר.

נוחות מקסימלית

הנשים של המאה ה-21 צריכות לג'נגל בין עבודה, בית, ילדים, זמן אישי לעצמן, חיי חברה, זוגיות ועוד שלל דברים שהופכים כל יום לארוך ומאתגר, הן זקוקות לנעל שתשמור על כפות רגליהן מבלי להתפשר על הסטייל. מאחר וסניקרס הן נעלי ספורט שנועדו במקור לשימוש שהוא אינטנסיבי מהרגיל, במסגרת של אימון, הן עשויות מחומרים איכותיים ועמידים שמטרתם לשמור על כף הרגל בטוחה ונינוחה לאורך זמן. לכן נעלי הסניקרס הן הפתרון המושלם שיספק נוחות מקסימלית לאורך היום, לכל סופרוומן באשר היא. 

מבחר ענק

נעלי הסניקרס מגיעות במבחר עצום של סוגים וצורות כך שכל אחת יכולה למצוא נעל שמתאימה לאישיות ולסגנון החיים שלה. מגוון הדוגמאות, הצורות והצבעים של הסניקרס הייחודיות שלנו יבטיחו שתוכלו ללבוש אותן עם כל מה שתרצו, לכל מקום, וליצור שילובים מיוחדים, לא צפויים ומסקרנים של פריטי לבוש מכל העולמות והסגנונות גם יחד. כיום ניתן לראות לא מעט בלוגריות אופנה נחשבות עם מליוני עוקבים שלא מוותרות על הסניקרס ומשלבות אותן עם פריטי הוט קוטור. 

מגמה מעניינת שניתן לראות בגזרת הסניקרס בשנים האחרונות - היא כניסתן לאולמות החתונה, כבחירת ההנעלה המועדפת על כלות רבות בערב החשוב בחייהן. אם עד לא מזמן הן היו מחליפות לכפכפים על רחבת הריקודים, שהיו גורמות בהדרגה לסבל וייסורים, עכשיו כלות מודרניות יכולות לרקוד עד אור הבוקר עם נעל שהיא נוחה, איכותית, אופנתית ומדליקה. 

כעת ניתן לומר בביטחון שנעל הספורט האהובה זלגה אל כל תחומי החיים, והיא מלווה נשים, נערות וילדות רבות בבית הספר, בעבודה, בחתונה, בארוחות החג המשפחתיות, ושלל תחנות בחייהן - כי הן החבילה השלמה, הן נוחות, אופנתיות, עמידות ואיכותיות, והן כאן כדי להישאר.

בחזרה לבלוג