החזרות והחלפות מידע כללי

הגשת בקשה להחזרה או החלפת מידה דרך האתר

לתקנון החזרות והחלפות המלא לחצו כאן

רגע לפני שמגישים בקשה יש :

  1. לדאוג שהמוצרים החוזרים באריזתם המקורית כפי שהתקבלו במשלוח
  2. לבצע צילום של כל אחד מהמוצרים החוזרים
  3. לארוז את כל הפריטים החוזרים בשקית אטומה ומתאימה למשלוח 
  4. לוודא שבידכם מספר ההזמנה והמייל שממנו בוצעה

להגשת בקשה יש לעבור לעמוד בקשת החזרות והחלפות ולעקוב אחרי ההוראות.

לאחר מכן נשאר רק לוודא שהמייל זמין ושהעדכון שלנו לא הגיע לספאם או קידומי מכירות.

הבקשה תיבדק ע"י נציג ותקבלו במייל עם עדכונים והנחיות להמשך התהליך בסופו ובכפוף לאישור נציג יתקבלו פריטים חלופיים או שובר (גיפט קארד) לאתר בסכום המלא של המוצרים החוזרים על פי בחירתכם.

בכל בקשה ניתן לציין או החלפה או החזרה לכן אם ברצונכם לבצע החזרה והחלפה באותה ההזמנה יש להגיש שתי בקשות נפרדות לציין זאת בהערות ואנחנו נאחד אותם.

השירות ניתן עם שליח עד הבית בחינם פעם אחת עבור כל הזמנה.

החלפה או החזרה נוספת להזמנה כרוכה בתוספת תשלום של ₪30

שימו לב - שירות החזרה או החלפה אינו מהווה ביטול עסקה ולכן לא יינתן דרכו זיכוי לאמצעי התשלום ולא ייגבו דמי ביטול.

למידע על ביטול עסקה לחצו כאן

ניתן להגיש בקשה להחזרה וזיכוי אמצעי התשלום בניכוי דמי משלוח ע"ס ₪25